31 Aralık 2014 Çarşamba

bu aralar biz

merhabalar bu aralar biraz rahatsızız kızlarım ve ben,malum soğuklar bizi de vurdu.
bişeyler yapmadan duramıyorum neler yapabilirim diye bakınırken kızlarıma bz oyuncak yapmak geldi aklıma,biraz araştırdım o kadar da zor değilmiş,ilk denemem tospik oldu,birkaçtane daha biçtim uğur böceği,salyangoz gibi.dikince onlarıda paylaşıcam

 kızımın doğum günüsü ocakta ama babamız bize biraz erkenden aldı hediyemizi,oda okadar beğendiki yatıyor kalkıyor oyuncaklarını arıyor,kaldırdım ortadan bir kaç parçasını bıraktım ortada istiyor hepsini,ama tek oynayamaz hanım benide yanına çağırıyor birlikte birlikte diyor.
 meyvayla hiç aram iyi değil babasıyla kızım yiyor,maşallahları var meyva deyince akan sular duruyor,hasta olmasınlarda yesinler diye bende soyup duruyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder